"Men jag har en taxi bokad"

KB igår. Roligt, roligt! Först var det segt, för det var ett sjuuuuukt tråkigt band som spelade och de slutade aldrig. Men när de väl slutade blev det jättebra. Perfekt musik att dansa till. Mycket folk. Söta killar. Perfekt musik att d - nej, oj, har visst redan nämnt det.

Var där med am, mag och 'ci. Vid ett tillfälle var vi inne på toan, men så hörde jag på avstånd de inledande tonerna till en låt som jag kände igen väldigt väl. Tog ett hårt grepp om stackars 'ci:s arm, och drog med mig henne tvärs över hela stället tills vi var tillbaka på dansgolvet. Sedan hoppdansasjöng jag mig igenom hela You Are The Light, toklyckligt leende. Att höra Jens Lekman på ett dansgolv, liksom. Inte väntat. Coolt är att det funkade. Och efter det, när de körde De vet ingeting om oss (Moneybrother), kom även 'ci i extas.

Hände en del annat roligt där också. Inget jag tänker ta upp här, dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback