Jaga mig


170508-16

Snygging - javisst! här ovan. Min favvosida
Face Hunter har grymmaste och mest stilmedvetna bilderna på människor i fina kläder. Bara att gilla. Alla wannabestilsidor: ät grus. Detta är the real deal. Uppdateras regelbundet och alla är - precis som han på bilden ovan - jättemycket du-vill-ha-mig-snygga. Eller om det är kläderna som är det? Hur som helst: Riktigt bra.

I skolan redan kl. 07.00 idag. Jag och 'ro hade en dejt bokad, så hon hämtade mig i sin fina lila bil medan mörkret fortfarande låg tungt över gatorna. När hon kom stod jag redan färdig, påklädd och hoppade otåligt på hallmattan. Två timmar senare var jag mindre pigg. Var dock trevligt - vi räknade matte, käkade frukost, bytte kärleksfulla ord med vaktmästaren...Den ultimata starten på dagen, alltså.

Idag letade jag och 'na upp rätt person att fråga, och förhörde oss om Parisresan. Det verkar som om den kan bli av. Att hoppas för mycket kan vara farligt, men jag glädjeskrek ändå en smula (på ett lagom avstånd från vår person att fråga, förstås). Kommer bli så kul. Förutsatt att det blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback