Hell weeks som kommer

Det roar mig att bränna grymma blandskivor, lägga dem underst i högar och hitta dem en månad senare. Lyssna och älska men inte ha full koll på vilka låtar det är. Så som jag gör idag. Tittade på Regina S:s video för Us. De små gubbarna som skjutsades ut på världskartan fascinerade mig. Jag gillade inte hennes klänning.

I fredags 150-dagars på litet lokalt ställe i Höllviken. 'na och B kom inte in på sina falsklegg. Man borde ha kunnat dansa. Åkte till Malmö istället. Såg många nya gator. Flera gånger om. Fram och tillbaka.

I lördags tjejmys komplett med sunkkläder, kräng och film som innehöll dans. "Take The Lead" och jag älskade den. Sedan ville jen och B spela Vice City så vi satt på golvet, skrek och skrattade och hejade på varandra.

"Motorsågen! Du måste ta - Nej!! Han dödar dig. 'ci han dödar dig! Sparka!! Ahhh!! Du måste - byt vapen. Byt vapen. Fooort. 'ci. Byt vapen."

För övrigt kommer detta bli de värsta veckorna. Igen. Imorgon prov om konjugation, trans-någonting, med mera med mera. Nyupptäckta (för mig) Navid M:s blogg är prioriterat. Innehåller oändliga mängder inspiration. Biotekniken måste vänta. 

Kan jag ta detta mer på allvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback