Vi har lite hopp

170508-6

YES!

Äntligen äntligen äntligen:

Avhandlingen är inne, inklusive alla hundra sidor (eller vad det kan vara) i bilagor. (Nej, jag vill inte tänka på regnskogen nu. Särskilt inte som jag, tekniskt geni som jag är, skrev ut cirka sextio felaktiga sidor, alltså helt i onödan. Whoops. Inte bra för samvetet.)

Äntligen äntligen äntligen:

Fredag. Nu. Idag. JAJAJA! Vi ska ha kul. Inkonst ikväll med tjejerna, ska bli riktigt kul. Och hallå? Fredag! Andningspaus tre dagar nu. Yees.

(Det där var lite osant. Inbokat: ett styck projektgruppsmöte, klockan 11.00 imorgon bitti. Det hade kunnat vara värre. Det hade kunnat vara klockan 10.00.)

Sweet.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sååååå skönt att avhandlingen är inne. Jag hade lite aggressionsproblem i slutet (A). hahaha, shit . cool bild, den har inte jag kvar! åååh, hanna, jag längtar till vi ska ta nya!!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback