Sånt som är farligt.

När jag skrev att pontons blogg var grym menade jag i själva verket att Alexander Forsén - en av pontons bloggare/redaktionsmedlemmar - är det. Hur kan han skriva så bra och fint? Läs för guds skull hans nyårsinlägg nu, som jag så duktigt har länkat till här. (Allt för att ingen ska gå vilse.)

Jag undrar hur det kändes för honom när han skrev den här texten. Om det var utlämnande och han inte visste om han verkligen skulle ha med alla orden, om han kanske avslöjade för mycket om sig själv i det han skrev, eller om han var lugn och detached, och bara skrev det som en flytande ström av ord utan att få ångest över ärligheten.

Detta är alltså vad jag undrar.

Skriva utlämnande utan avslöjandepanik och kramp - är det en möjlighet?


Kommentarer
Postat av: Sussie

lite speciell, ska följa den lite granna och se vad jag tycker - svårt att avgöra sådär direkt :) men jag hakar nog också på den där trenden ;)

Postat av: Elin

Alexander är tuffast, jag vet. Och han är min kompis! :P

2007-05-07 @ 11:20:45
URL: http://www.eline.tyckr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback