och nu tillbaks till civilisationen

E-su ringde igår och frågade om jag ville hänga med henne och hennes pojkvän f på emergenza ikväll. Det var intressant. Ett band som var riktigt bra (Fairfield) och jag hoppas att det var de som gick vidare. I övrigt var det ett band där f kände sångaren (vårt skäl att vara där) och en himla massa rock- och metalband.

Fast vi gick när det bara var de banden kvar.

Gillade verkligen kvarteren där vi gick i för att komma dit. Total slum med krossade glasrutor och övergivna bakgårdar bara en gata bort från Södervärn. Skulle gärna ha velat åka tillbaka och ta foton där. Det är i och för sig något som jag har drömt om ända sedan jag jobbade där i somras, då jag fascineras - kanske för mycket - av graffitimålade tegelväggar, slängda burkar, ogräs och taggtrådsinslutna gårdar. 

Inte bra.

Måste vara något underligt symptom på min övertrygga uppväxt.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Har försökt skicka kommentar tre gånger nu... Detta är sista försöket!
Iaf, vad jag ville ha fram var att jag LÄTT hänger med och fotar någon dag! Hör bara av dig så åker vi dit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback