att vara trött nu är en omöjlighet

Projektredovisningarna är klara nu, och det känns redan som lov. Sjukt najs dag idag - först lyssna på ett antal redovisningar av folk i klassen, sen estetarnas föreställning och sen ingen franska då c var sjuk! Yeeeeeees.

Jag har väldigt roligt nu. Har myst med tjejerna i soffor typ 50 % av tiden i skolan idag. Vi har strålande planer för lovet. Kommer att bli så härligt.

Och jag ska göra bra saker också. Typ fortsätta söka jobb, och lite sånt.

Kom på att jag helt har tappat mitt intresse för smala, konstiga filmer. Detta är ju en miss. Jag ska prata med k om vad vi kan göra åt detta. Men om vi ska se några fler filmer åt det hållet igen vill jag hellre ha dem som Amelie eller Eternal Sunshine of the Mind. Liksom, hanterbart konstiga. Och så har jag ju min fina lista från 'na och mati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback