Andas

170508-67


Och alla måste andas.

Sant.

Men inte blir jag mer inspirerad för det. Snön måste smälta snart. Jag kan inte tänka när allt är vitt och blankt. I kväll kommer i alla fall 'ro och jen hit. Det blir mysigt. Ja ja ja... Jag längtar!

Till andra ämnen: Jazzsko-inspirerade skor är vårens bästa modetrend (eftersom det inte är en trend). I stan med e-su hittade jag ett par fina vita på Håkansson. Köpte dock inte dem, för de var inte perfekta och då går det ju inte. Men de var fina.

Fick också reda på igår på jobbet att man som anställd där har 45 % rabatt på allt. Inklusive rean. Åh nej. Jag har ju verkligen inte tänkt handla något, men när jag fick reda på detta kände jag bara "oohh...." så nu vet jag inte. Får se vad som händer med min första lön. Haha. Jag vill ha en bok jag såg där igår i alla fall. Den handlade om kommatecken.

Hahaha.

Men seriöst. Jag vill ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback