Så här

image206

nostalig är jävligt farligt.

bara en visdom som kom till mig så här på morgonkvisten, mellan filtallrik, påklädning och en bränd gammal blandskiva från ett år tillbaka sedan. se upp för den. det ska jag göra. men jag ska också undersöka varför jag har slutat lyssna på ben kweller, och chris garneau.


navid
rekommenderar en finfin bok som har legat i min att läsa-lista i huvudet i ett halvår minst, såklart är den skitbra. jonathan safran foer är mannen det handlar om.

i tidningen läser jag att skivbutiken på värnhem ska lägga ner. jag har inte ens varit där än - jag är för lat för att ta mig dit. läser att de ska rea ut sortimentet. hmm - i think i have a plan. tänk så har de cobra charlie eller m.i.a liksom?

dita von teese på bilden. jag tycker att hon är magstark så här tidigt på morgonen, bara min åsikt, men fina skor har hon.

Kommentarer
Postat av: Cicci

hahahah! Vad porrig du blivit Nyberg!

Postat av: Sussie

shit, är det verkligen Dita? ser inte ut som henne, men cool bild ändå, me like dita :)

2007-12-15 @ 10:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback