i don't want your sickness

Jul alldeles för snart! Det blir nog inga julklappar i år...

Jobb jobb jobb... c'est tout, à ce moment de ma vie...

har köpt en ny klänning.

Dagens musik får bli Familjen - Det lilla livet, eller Det snurrar i min skalle. Kan inte välja. Och ja, vet att jag börjar komma efter nu men jag har blivit så lat! Musiken på min iPod har legat där i månader, och jag har har långa listor (eller skulle kunna ha, för att ha listor krävs det att man skriver ner dem först och det har jag inte heller gjort) med band och artister som jag ska kolla upp.

Men i alla fall - vad bra dessa låtar är.

Åhhhhhhhh jag vill ha helg nu!

Kommentarer
Postat av: Erika

hanna! tänkte på det du sa. och jag känner mig redo igen. så här har du mig. en gång bloggare alltid bloggare? haha du får inte sluta heller. jag tillåter inte det! puuuuuusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback