Tysta, tysta nu.

Idag=lyckligaste stunden på länge. För ett halvgammalt presentkort köpte jag The Nationals Boxer och Tribecas Dragon Down. Känslan var grym när jag gick ut därifrån med skivorna i påsen skivorna i påsen, ja ja ja! Första gången på över ett halvår som jag har betalt för något, men oj vad värt det.

Fast.

Jag har blivit lurad. Eller lurat mig själv, vad man säger. Tribeca är underbara, jag hade kunnat leva på dem, men jag har omedvetet köpt Lasse Lindh. För han är dem, liksom. Och jag hade tänkt på att det lät som hans röst, men inte tänkt mer på det.

Fuck.

Fast jag kan inte riktigt bli arg på mig själv för det är så sjuktsjuktbra. Alltså, riktigt bra. Så, ja... Tanketerapi:

Ooookej, Hanna.

Ignorera Sex-numret av Bon. Ignorera Lasse Lindhs kommentarer om groupie-sex. Lasse Lindhs kommentarer på allt faktiskt. Ignorera. Gör det.

Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback