Tillägnat jen

Hej älskling jen,


Det går rykten om att du har flyttat. Jag tycker om det, för nu är du närmare mig. Kanske. Hursomhelst, jag vet att du gillar modebloggar. För att göra dig glad tänkte jag modeblogga. Jag ska visa vad jag fyndade igår.



Mellanstor väska i fint skick (jag blev inte äcklad) 85 pix, Myrorna

 
Liten väska, 50 pix, Myrorna


Dimrosa paisleymönstrad sjal, 15 pix, Myrorna. Mitt bästa fynd! Är stor och kommer att kunna användas som sjal, kjol, turban....typ allt!

Massor av kärlek,

h.


Kommentarer
Postat av: jennie

jupp jag bor numera närmre dig ;) vilket fint inlägg. vilka fynd! tror jag gillar andra väskan mest ;) jag vill träffa dig snart! Pussspuss

Postat av: Louise

Haha visst, Frankrike for life! Du anar inte hur sugen jag är på din franskkurs.. Ååh. 12,5%.. Suck.

2007-08-11 @ 11:05:53
URL: http://windipence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback