Ojojoj:

SoKo! Videon till I'll Kill Her var det första jag såg av dem. Ska vi se här, vad var bra? Ahh, först och främst ser tjejen som sjunger ut som en typisk söt franska, hon är klädd i en stylish outfit med fina halsband som jag anstränger mig att urskilja bättre. För det andra, hon sjunger med inlevelse och ser uppriktigt trumpen och plågad ut när hon sjunger "I'll kill her I'll kill her". Väldigt fascinerande. För det tredje: bra låt.

Så offra tre minuter av ditt liv, klicka på
den här länken. Beroende på ditt mod, välj låten eller videon (scrolla ner för den). När jag såg videon hade jag velat höra låten först, det blev ganska intense att se SoKo-tjejen stå och sjunga framför spegeln i garderoben. Samtidigt tror jag den är bättre med video till. Ta ett djupt andetag.

image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback