En ren stad

Vilket irritationsmoment att msn inte funkar...Jag kommer inte att klara kemiprovet. Om någon bryr sig.

Min eftermiddag har gått åt ganska mycket till att tvätta (och det var inte så lätt, fick gå in på vias hemsida och leta upp betydelsen av ett obskyrt tvättråd, bland annat) och nu försöker jag googla muzak för B och p-gruppens skull. Det går väl inte överbra. Hittade muzakens officiella hemsida. Trevligt det, i alla fall...(?)

Imorgon är det Billy the Vision & The Dancers på kb som gäller! Ska bli roligt. Alltså, ska bli sjukt roligt! Jag har lyssnat in mig så mycket på dem som möjligt de sista dagarna (sova med iPoden på kan väl räknas som någon slags inlyssning?), och hoppas att de är lika bra som jag minns. Klart de är.

Sen bär det av till Sthlm. Wiiiee...

Jag skrev packlista innan idag. En A4-sida lång.

"Muzak translates your brand into a language that speaks to the heart."

Från
http://www.muzak.com/.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hanna, det låter som du ska få IG!!!! SKÄRPNING, för tusan ;) åååh jag vill också skriva lista, men jag kom precis hem och nu ska jag sova snart för jag e astrött!!!!!! PUSS SÖTIS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback