Den här påsken kommer för snart.

Jag är stressad! Jag tänker på allt som ska göras. BRA att jag inte klarar av att ha lov utan att börja fundera på allt som kommer efter lovet. Inte särskilt.

Vi skrev högskoleprovet i lördags, vilket gick bra. På kvällen, post-hp, samlades vi några stycken hos 'ci och hade lite otvunget trevligt. Vi bakade supergoda (och fettfria! fettfria!) übersöta muffins (och där förtogs den där nyttiga effekten), såg på film, samt snackade... e-su tillkänna gav att hon nu också tillhör skaran som har skaffat sina balklänningar. (Mmm, stress!)

Igår satt jag ute i trädgården och solade för första gången detta året. Sjukt najs. Dock kallt...

Planer för den kommande veckan, bland annat: träning med am ikväll, kvällsmat (frukt?) med am ikväll, jobb, étage på onsdag, diverse fikor och besök i stan. Plus middag hos m&m på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback