And I'll walk those miles

Skånetrafikens reseplanerare, jag älskar dig. Du fyller en viktig funktion i mitt liv, då du ger mig resvägen till BURLÖV CENTER där jag och mina one true love-skor ska återförenas imorgon. Restid: en timme dit, en timme hem, men det klarar jag.

För de som möjligen har missat dramatiken och tragiken i mitt liv de senaste dagarna så skulle jag byta mina nyinköpta söta fina superrätta somriga underbara! skor, men så fanns de inte i den rätta storleken. Närmaste ställe där jag kunde hitta dem? Jepp, du gissade det. Burlöv Center.

Och alltså, Burlöv Center? Aldrig varit där, inte den blekaste aning om var det låg (låg, för nu vet jag  - tack vare skånetrafikens reseplanerare). Men herre gud, bagateller. Det skulle inte hindra mig.

Imorgon ska jag på utflykt! Två timmar i buss.

JIPPIE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback