Aa Xxx

Cykla i ljummen vårkväll med alla olika blomdofter som väver sig genom luften, och den ljusa himlen, kombinerat med Peaches porrklubbslämpliga musik - mm, jag älskar kontraster. Det var jättefint och passade bra.

Luften inne på Mobilia var dålig, så fort jag kom in fick jag huvudvärk. När jag kom ut försvann den (inte direkt tyvärr, men sambandet var tydligt). Där ska jag alltså jobba hela sommaren. Hoppas de fixar ventlilationen, annars kommer jag inte att vara kundvänlig.

E-su är söt när hon skriver att hon nog har dans-dyslexi, om det nu är något man kan ha.

Det är roligt att komma till skolan när alla tjejer i klassen är så sommarklädda. Just nu känner jag ett starkt begär efter vitt, vitt, vitt. Funderar på hur jag ska lösa detta. Sno herrskjortor från pappa i smyg och göra om till skjortklänningar? Kanske.

Eller kanske inte.

Som naturelev poängteras det här med problemlösning. Ska jobba på denna fråga. Förslag är välkomna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback